FREE EXPRESS SHIPPING OVER €15 IN GREECE

NEWSLETTER SIGN IN / REGISTER CONTACT

ΑρχικήCUSTOMER CAREΕπιστροφές

Επιστροφές

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εφόσον δεν είστε ικανοποιημένοι από την αγορά σας εντός 10 ημερολογιακών ημερών απο την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος. Σημειώνουμε ότι ημερομηνία αποστολής του επιστρεφόμενου προϊόντος θεωρείται αυτή που αναγράφεται από την υπηρεσία ταχυμεταφορών στην απόδειξη παραλαβής για τον έλεγχο του εμπρόθεσμου. Μπορείτε να κάνετε αλλαγή με άλλο νούμερο ή χρώμα, αλλαγή με άλλο προϊόν, επιστροφή χρημάτων ή έκδοση πιστωτικού. Δεν γίνονται επιστροφές - αλλαγές σε προϊόντα που είναι σε προσφορά.

Η διαδικασία της επιστροφής είναι απλή και γίνεται πάντα κατόπιν επικοινωνίας με την εταιρεία μας (τηλεφωνικής ή μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας). Εν τάχει, η διαδικασία αλλαγής έχει ως εξής: Μας αποστέλλετε το προς αλλαγή προϊόν με την ΕΛΤΑ COURIER χωρίς κανένα κόστος μεταφοράς (χρέωση παραλήπτη). Με το που θα παραλάβουμε το προϊόν ελέγχουμε αν πληροί τις προϋποθέσεις. Αν τις πληροί, σας αποστέλλουμε το νέο προϊόν. Το κόστος αποστολής του νέου προϊόντος το επιβαρύνεστε εσείς και είναι 5 ευρώ και θα σας αποσταλεί με την ΕΛΤΑ COURIER.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων για μέρος ή το σύνολο της παραγγελίας. Η επιστροφή χρημάτων γίνεται πάντα στην τιμή αγοράς του προϊόντος την ημέρα της αγοράς του, αφαιρουμένων: α) 2 € που αφορούν στα μεταφορικά έξοδα αποστολής της παραγγελίας, (ποσό το οποίο δεν χρεώνουμε στους πελάτες μας κατά την παράδοση της παραγγελίας, με την προϋπόθεση ότι δεν θα κάνουν χρήση του δικαιώματος υπαναχώρησης), β) 2,99 € που αφορούν στα έξοδα της υπηρεσίας αντικαταβολής (εφόσον επιλέχθηκε ο συγκεκριμένος τρόπος εξόφλησης) και γ) 2,90 € που αφορούν στα μεταφορικά έξοδα επιστροφής των προϊόντων, εφόσον αυτά επιστραφούν με την εταιρεία courier που συνεργαζόμαστε με χρέωση παραλήπτη. Η κατάθεση των χρημάτων σας θα γίνει εντός 14 εργάσιμων ημερών από τη στιγμή που θα λάβουμε τα προς επιστροφή προίόντα και εφόσον αυτά πληρούν τις προϋποθέσεις περί επιστρεφόμενων προϊόντων όπως αυτές περιγράφηκαν παραπάνω.

Σε περίπτωση που ζητήσετε έκδοση πιστωτικού, θα σας σταλεί προσωπικό μήνυμα με κουπόνι που θα αντιστοιχεί στο ποσό των επιστρεφόμενων χρημάτων και με τα έξοδα της επιστροφής να επιβαρύνουν εσάς.

Τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη. Αυτό σημαίνει:

  • Να μην έχουν φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν.
  • Να είναι σε άριστη κατάσταση.
  • Να συνοδεύονται με όλα τα έγγραφα με τα οποία παραδόθηκε το προϊόν.

 

Αν τηρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις, μπορείτε να το αποστείλετε για αντικατάσταση. Σε διαφορετική περίπτωση διατηρούμε το δικαίωμα να μη δεχτούμε την επιστροφή.

Επιστροφή ελαττωματικών προϊόντων

Σε περίπτωση που με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του inloveboutique.gr αποστάλθηκαν προϊόντα ελαττωματικής ποιότητα ή από λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, με κακή συσκευασία τότε το inloveboutique.gr αναλαμβάνει την ευθύνη της αντικατάστασης, το κόστος της επιστροφής καθώς και τα έξοδα επαναποστολής. Προκειμένου να διαπιστωθεί ότι το προϊόν είναι ελαττωματικό θα πρέπει να μας αποστείλετε email με φωτογραφίες του προϊόντος προκειμένου να ελεγθεί από το αρμόδιο τμήμα της εταιρείας. Εάν μας αποστείλετε το προϊόν χωρίς να τηρηθεί η παραπάνω διαδικασία τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν εσάς και επιπλέον η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα της άρνησης της παραλαβής του.

Ακύρωση παραγγελίας

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας πριν την αποστολή του προϊόντος με την αποστολή email στην διεύθυνση info@inloveboutique.gr ή με τηλεφωνική επικοινωνία. Σε περίπτωση που η ακύρωση γίνει μετά την αποστολή της παραγγελίας επιβαρύνεστε με τα έξοδα αποστολής και επιστροφής (5€).

Σημείωση: Για λόγους υγιεινής, η εταιρεία μας δεν θα δέχεται επιστροφές σε σκουλαρίκια, εσώρουχα και μαγιό. Για να αποφευχθεί οποιαδήποτε ταλαιπωρία, σας συνιστούμε κατά την παραλαβή του δέματος από την εταιρεία ταχυμεταφορών να αναζητήσετε στην εξωτερική μεριά του δέματος για τυχόν αλλοιώσεις ή εμφανή ελαττώματα στο εσωτερικό του και στα προϊόντα μας, προκειμένου να ληφθούν αμέσως οι απαραίτητες ευθύνες.